Mivel tegnap az egész napunk elment a különböző folyadék tartályok feltöltésével, ma szabadnapot tartunk. Először is készítettem egy kiadós reggelit, természetesen kapitány omlettet, sajnos a mangalica nagyon fogytán, de Józsi jóvoltából jön az utánpótlás. Előre is köszönöm. Még tegnap a tankolásra várakozás közben kimostam szinte minden szennyes ruhámat, kicsit kellett még utó szárítani, de most van Gran Canariáig pólóm és camping gatyám. Más itt úgyse fontos.
Praiaban a Sofia Étterem és Söröző a központi hely, de a wifi nekünk nem működött, ill. szinte nem. Átmentünk a szomszéd főtérre szerencsét próbálni, Chris laptopja lassan, de működött, az én i-padom el sem indult. Persze skype-ról szó sem lehetett.

20150507_150533

Chris váltott a bankban pénzt, közel egy órát vártunk, rengetegen voltak. Szerencse, hogy a tegnapi pénzváltásomnál velem volt a rendőr és soron kívül tudtam intézni. Tom is megvette a repülő jegyét Mindeloba, neki holnap véget ér az utazás a Norvikon. Szombaton találkozik a barátjával, még pár hetet itt töltenek, aztán hazarepülnek Hollandiába.
A nem túl szerencsés internetezés után még bevásároltunk az útra, itt csak kettesben leszek Chrissel, nem kell túl sok kaja, amúgy is Tom volt a fő kosztos.

20150507_150205

A srácok még este bementek a városba kicsit csatangolni, nekem nem volt kedvem, általában is úgy érzem a Zöldfoki Szigetek alulmúlták a várakozásaim. Rettentő gyenge az infrastruktúra, borzasztóan lopnak, szinte semmi nincs biztonságban, pedig én nem vagyok egy aggódós fajta ezen a téren. Mikor közel három éve elindultunk az Atlanti átkelésre, a csapat közös megegyezéssel lemondott a Zöldfoki látogatásról a későbbi hosszabb karibi tartózkodás reményében. Ezt akkor az egyik társunk eléggé nehezményezte, de most innen üzenem, hogy a Karibon eltöltött program sokkal többet ért.
—–

TT
At 2015.05.11. 15:56 (utc) our position was 16°10.51’N 021°07.91’W Boastspeed: 4.0 Course: 043T Twd: 302T Tws: 2.4

One Response to “Hajónapló, 2015.05.07, Cape Verde, 95-ik nap”

1. Mila szerint:

Szia Tamás, itt vagyunk Mindeloban. Egy két hetes zarándok túrán. Ma repülünk at Santiago szigetre, Praiba ott meg egy hétig túrazunk. Aztán vissza a télbe. A szallasunkrol pont a kikötőre látni. Sokat gondoltam Rad: biztos ott állt valahol a Norvik is.
    Eddig főleg Santo Antao szigeten turaztunk, egy iszonyat gyönyörű természeti szépségek között. Leírhatatlan a táj és az emberek nagyon kedvesek, segítőkészek. Mindelo ennek szöges ellentéte. Sajnos.