• Május 7.

Előkészületek, vásárlás és délben eldöntöttük, hogy csak másnap indulunk Bonifacio-ba. Jani és Mila még tegnap belevetették magukat a hajó navigációs rendszerébe és ma is éjfél után feküdtünk le.

IMAG27

• Május 8.

Ma reggel tankolás, majd a kikötő iroda elé kötöttünk és rendeztük az anyagiakat. Ragyogó időben indultunk Bonifacio-ba és kitűnő vitorlázás után 5-kor megérkeztünk.

IMAG85

Az első kikötő helyünkön nagy volt az áramcsatlakozó, ezért átkötöttünk egy másik mólóra. Ez volt ma a 4-k kikötésem, így jót gyakoroltam. Este városnézés, majd pizza vacsora a parton. Találkoztunk Michellékkel, 3 hajóhelyre vannak tőlünk. Különleges város, ahol most harmadszor vagyok. Esti fröccsözés, sörözés.

IMAG49

• Május 9.

Reggel vásárlás, mivel Ponsa-ig nem állunk meg. Megtankoltunk, majd indulás a Costa Smeralda-n keresztül Ponsa-ra. Egy kis szigetnél meglátogattuk Miláék tavalyi strandoló helyét, majd elbúcsúztunk Szardíniától. Először gyenge szembeszél volt, de az előrejelzés szerint É-NY-ra fordult. Ez csak éjszaka jött meg, gyönyörű tiszta volt az égbolt, de a hold keltét nem vártam meg éjfélkor lefeküdtem.

• Május 10.

Reggel 5-kor vettem át az őrséget, gyönyörű holdvilág és enyhe jó irányú szél volt. Így jól haladunk, van esélye, hogy világosban érünk Ponsa-ra. Fél 7-kor lehorgonyoztunk, de fél óra múlva arrébb kellett mennünk többünknek egy komphajó érkezése miatt. Fantasztikus rákvacsora a hajón és rövid séta a városban. Nagyon jót és mélyen aludtam.

IMAG125

• Május 11.

Hatkor keltünk, hogy de. megnézhessük a várost, ami most szebb volt, mint tavalyi látogatásomkor.

IMAG127

Városnézés után elhatároztuk, hogy lehorgonyzunk a közeli sziklák tövében és a dingivel megnézzük a barlangokat és a mesterséges alagutakat a sziklákban. Fantasztikus kirándulás volt, így késve csak du. 2-kor indultunk Ischia felé enyhe szélben vitorlázva, várható érkezés este 10 óra körül. Ebéd a hajón Kati milánóiájából. Útközben módosítottuk a az útvonaltervet és kihagytuk Ischiát és Capri felé vitorláztunk.Összeállítottuk a spinakkert, de a szél megfordult. Motorlázva hajnal 3-kor horgonyoztunk Capri déli oldalán, a tavalyi helyünkön. Fantasztikus párás idő volt.