Régi ígéretemnek próbálok eleget tenni egy rendszeres hajónapló írásával.

Miután Katival március elején kocsival kiszállítottuk a hajóhoz szükséges felszereléseket (a Mondeo kombiba egy gyufás doboz sem fért már bele), egy hetet töltöttünk kemény munkával a hajón Szardínián. Ekkor határoztuk el, hogy legközelebb repülővel jövünk. Így az előre megvásárolt jegyekkel olcsón és kényelmesen repültünk újra Szardíniára április 26-án.

• Április 26.

A reggeli indulás Gárdonyból majdnem izgalmas lett mivel a vekkerünk megállt háromnegyed hatkor, de így is kényelmesen felértünk Budapestre a fiamékhoz. Ő kivitt bennünket a Keletibe, ahonnan vonattal mentünk Pozsonyba a Rynair járathoz. Retúr vonatjegyet váltottunk, mert az olcsóbb volt 5000 Ft/fő. A vonat kulturált volt, alig voltak rajta, nagyon élveztük. Pozsonyban az átszállás a 61-es busszal nagyon kényelmes a reptérre. 90 centes jegyet kell az automatából venni rá. A buszon TV is van!

A reptér kicsi, de új és modern. Gyönyörű időben nagyon szép repülő utunk volt. Algheroban Fritz Gyuri barátom vártminket autóval, így útban Castel Sardó felé Porto Torresben már új sim kártyát is tudtunk venni az Internet eléréshez, így este már video kapcsolatunk volt a gyerekekkel. A hajón a szükséges dolgokat gyorsan be tudtuk indítani, így estemár fűtés és meleg vízünk is volt.