Éjjel viharba kerültünk a horgonyzóhelyen: úgy ömlött az eső, mint a filmekben. Szerencsére a hullámok nem jöttek be a védett helyünkre, de mivel a szél iránya megváltozott, az összes hajó megfordult a horgonya körül. Mindenki figyelt, nehogy összekoccanjanak, a szomszédunk egész éjjel járatta a motorját és távol tartotta magát a többiektől, Tamás is két és fél órán át ügyelt.
Ennek megfelelően sokáig aludtunk, én dél körül keltem… Bálint sonkás tojásos tacojával köszöntöttük a napot, illetve inkább a nap hűlt helyét.

maj-17-ananasz

Borús idő volt, így sok mindent nem lehetett csinálni, de az összepakolás amúgy is elvitte a fél napot. Ma aztán tényleg felkerekedtünk, és elindultunk Holandes Cays felé. Az út nagyon szép szigetek mellett vezetett, némelyiken csak egyetlen kuna ház volt, meg persze rengeteg pálmafa.

maj-17-uton

Valahol félúton delfinnel is találkoztunk! Ez a delfin most olyan volt, amilyennek a delfint ismerjük: szürke 🙂 Nem követte a hajót úgy, mint a cartagenai barnák, de azért neki is örültünk.
East Holandes Cays szigetcsoportnál, a Swimming Pool nevű horgonyzóhelyen ütöttük fel új tanyánkat, és ez még az előzőnél is szebb!

maj-17-sziget-sok-hazzal

Egy kis belső nyugodt helyen vagyunk, legalább 10 pici sziget vesz körbe minket. Tartottunk tőle, hogy tömeg lesz, de alig áll itt rajtunk kívül most pár hajó. Annál több viszont a repülő szárnyas hangya és egyéb rovarok.
Alig várom a holnapot, ha lesz jó szél, szigetről szigetre fogunk vitorlázni a kis dinghyvel 🙂