Ma kiderült, hogy hatalmas iguánákkal osztozunk a kikötőn, három szép példány is napozott a köveken.

apr-19-aruba-leguan

Délelőtt hajótakarítás a program, Zoli a fedélzetet mosta, én bent porszívóztam és tüntettem el a kiömlött méz maradék nyomait (tegnap fedeztük fel, hogy széttört a mézes üveg, és a ragacs befolyt mindenhova, a padló alá, egyesével kellett lemosnunk a konzerveket, vizes flakonokat). Meg is állapítottuk, hogy a hajós munka nagyrészt abból áll, hogy dolgokat pakolunk egyik helyről a másikra, majd vissza, rend betesszük, amit a hullámzás összekuszált. Bálint eközben zsákmányolt egy 3 kilós tonhalat a helyi halászoktól, ami Zoli búcsúebédjeként végezte.

apr-19-aruba-tonhal1Tamás szerette volna méltón útjára engedni Zolit, azt hiszem ezzel az ebéddel sikerült is! Szójaszósszal, fokhagymával, lime-mal lett elkészítve, a fedélzeti grillen megsütve. Nagyon finom lett, még vacsorára is maradt.

apr-19-aruba-tonhal2

Kikísértük Zolit a taxihoz, integettünk neki, hiába, kirepülnek a gyerekek 😀 Kicsit üres a hajó nélküle, Zoli azért hozott egy sajátos hangulatot a hajózásba 🙂 De most több helyünk van pakolni 🙂

Mivel ma felhős volt az idő, kihagytuk a kis sziget meglátogatását, helyette internetet intéztünk, Bálint beüzemelte a hajó wifi routerét, így mostantól nem kell a Starbucksba járni netezni. Bár nekem semmi bajom nem volt a „kötelező” frappuccino fogyasztással 🙂 Skype-oltunk az otthoniakkal, mosodába mentünk, és este még a szomszédos hotel edzőtermét is meglátogattuk. (A kikötő vendégei ingyen használhatják a két Renaissance szálloda szolgáltatásait). Jól esett a mozgás, a hajón korlátozottan használjuk csak az izmainkat.

Drukkoljatok, hogy holnap szebb idő legyen, mert akkor kimegyünk a kis szigetre, és küldünk képeket a flamingókról 🙂

Judit

Aruba Reneissance Marina Lat. 12° 31′ N Lon. 70° 02′ W

2 hozzászólás to “Hajónapló, 2013.04.19, Aruba, 215-ik nap”

1. Zoli szerint:

Haha, egy napot nem vagyok ott, és már megy a lazsálás. 😀
    Ma próbálok rendet rakni a hazahozott képekben, és már egy kicsit hiányoztok is! 🙂

2. Judit szerint:

Egy kicsit Te is nekünk, de ez látszik is a naplóból 🙂