Warning: call_user_func_array() expects parameter 1 to be a valid callback, class 'AGPressGraph\manipulator' does not have a method 'httpsCanonicalURL' in /home/norvikin/public_html/wp-includes/class-wp-hook.php on line 286

Sajnos a még pénteken vett 20 órás internetünk még mindég nem működött, pedig már négy órát lefogyasztottunk a kísérletezéssel. A reggeli zuhanyozás után bementünk a kikötő office-ba érdeklődni, mi a helyzet az internettel, ahol azt ígérték, hogy egy óra múlva próbáljuk újra, ezt már nem akartuk kivárni, hiszen ma már véges az időnk, este repülök haza. Azt is kiderítettünk, hogy Martinique-on nem lehet gázpalackot töltetni, csak St. Lucián, vagy Dominicán. Elmentünk strandolni a Salines beach-re, ami egy nagyon finom fehér homokos öböl pálmafákkal, igazán itt készülnek a képeslap fotók. Már voltunk itt egyszer futólag, most az egész délelőttöt strandolással töltöttük.

A helyi étteremben ettünk búcsú ebédet, én langusztát választottam, Tamás poisson halat, amit a helyi sörrel öblítettünk le. Mindkettő kitűnő volt.

STE ANNE-i  hölgy és üzlete, megengedte, hogy lefényképezzük, de cserébe kérte küldjük el neki a fotót, amit meg is tettünk.

Még egy fürdés és igyekeztünk haza. A hajón most már bejött az internet és vettük az üzenetet, hogy a repülőm két órát késik. Így nyertünk még két órát beszélgetésre, majd kimentünk a reptérre.

Nehéz volt az elválás, mert páratlanul gyönyörű helyeken jártunk, mindkét szigetről elmondható, hogy a klíma csodálatosan kellemes, éjszaka 22-24 fok, nappal 26-28 fok, a tenger 24-26 fokos és mindég fúj a szél. Összegségében az emberek nagyon barátságosak, vendégszeretőek, számtalanszor kínáltak bennünket gyümölcstállal csak úgy grátisz, mindég mosolyognak, segítőkészek, nem stresszesek, ráérőek, nem türelmetlenek. Előfordult, hogy hosszú autósor állt meg , mert valaki elöl megállt, hogy ki-be szálljon valaki, senki sem dudált, a boltban is simán türelmesen állnak sorba, de ha kell valami a raktárból is előkerítik. A nők nagyon csinosak, jó illatúak és szépen öltözködnek, a gyerekek uniformisban járnak, tündériek, mindég nevetnek. A férfiak az autóikat nagyon rendben tartják, koszos, lerobbant autót nem is láttunk. A trópusi természet gyönyörű dús, nagyon zöld. Martinique telis tele mindenhol virággal. A szemét nincs, mindenhol vannak szemetes edények és felszólító táblák, hogy ne szemetelj és állandóan takarítanak. Nagyon sok képet és filmet készítettünk, amiket hamarosan elérhetővé teszünk az olvasóinknak.