Warning: call_user_func_array() expects parameter 1 to be a valid callback, class 'AGPressGraph\manipulator' does not have a method 'httpsCanonicalURL' in /home/norvikin/public_html/wp-includes/class-wp-hook.php on line 286

Lengyel hajóstársunk nem jött át hozzánk, de névjegykártyánkat ott hagytuk neki, megtalálhat minket. A székelykáposzta igen jól sikerült, tejfölünk és friss bagettünk is volt hozzá. A maradékot elraktároztuk a hűtőbe soványabb napokra. Ma reggel itt Fort de France-ba is érkezett szálloda hajó.

Finom croassan reggeli után fél tízkor indultunk Ste. Anne felé. Nekem mindég furcsa a Karib szigeteken ez a mini Francia ország. Autó is minden második peugeot. Vitorlázunk, szép idő van, az autopilot is szépen működik. Később a szél sajnos egyre inkább szembe fordult, így először a génuát, majd a grószt is bevettük és 25 csomós szembe szélben motoroztunk Ste Anne-ba. Kora délután értünk a horgonyzó helyre, ahol a parttól kicsit távolabb, ahol a hajók lazábban állnak vetettünk horgonyt, kb. 80-100 m-re a környező hajóktól. Itt találkoztunk először kellemetlen szomszéddal, Gasparral, aki nemtetszését fejezte ki . Ő valószínűleg egy szóló vitorlázó egy fém hajóval. Kicsit később a part felé tartva mellénk állt és megkérdeztük mi a problémája. Szerinte a szélgenerátorunk túl hangos, de már visszakozott is és eldingizett.

A Diamant rock.

Egy szép szomszéd.

Könnyű ebéd után fürödtünk és egy kicsit sziesztáztunk, kellemes vacsorát tervezünk a parton.