Warning: call_user_func_array() expects parameter 1 to be a valid callback, class 'AGPressGraph\manipulator' does not have a method 'httpsCanonicalURL' in /home/norvikin/public_html/wp-includes/class-wp-hook.php on line 286

A passzátban még a kapitány szakálla is gyorsabban nő.

Nov. 28. – 73. nap

Az atlanti átkelés 14. napja.

Az erős szél és a nagy hullámzás kitartott egész éjszaka csak a szokásos hajnali enyhe csendesedés jött el megint rövid időre. A szél átlagban 17-21 csomóval fúj és ez enyhüléskor sem nagyon megy 15 csomó alá. Ez megadta a módját egy meglehetősen jó napi futásteljesítménynek. Az Atlanti átkelésünk csúcsát futottuk az elmúlt 24 órában. Ebédre Ottó fantasztikus filézett csirkecomb pörköltet készített amit Szilárd korábban készítetett lecsójával egészített ki. Rizst mellékelt hozzá és mindenki el volt ragadtatva az ízmámortól. Lévén tegnap lekapcsoltuk a mélyhűtőt az áramtakarékosság okán a húsokat el kell készítenünk, ami ma tovább folytatódik. Ottó a tegnapi siker után egy újabb adag pörköltet készít, de most lecsó nélkül, hogy a maradék adag lecsó később tojással egy újabb adag ebéd lehessen. Ezen kívül, ami a mai várható ebéd lesz, Szilárd rántott,húst fog készíteni. Ezzel az összes hús készen lesz a későbbi napokra. Számítások szerint azért még vagy 10 napig gond nélkül tudunk étkezni az erre az útra vásárolt készletből, de ha itt ragadnánk az óceánon, akkor Tamás készlete még elég sokáig elegendő. Igaz, azok már azért nem ilyen ínyencségek, hanem többnyire konzervek. Hajnalban azért motort kellett kapcsolni, mert töltöttségünk alacsony szintre esett. Azonban így is majd 2 napig bírtuk töltés nélkül. Most viszont, lévén a nap újra süt a napelemek töltenek. A motor összesen csak 5 órát ment. A vitorlák beállításán napok óta nem változtattunk a reffeléseket kivéve. Mára szélcsökkenést várunk a délutáni órákra, de addig is teljes gőzzel, illetve széllel, haladunk előre. Halat tegnap sem fogtunk. Igaz, ki sem raktuk a horgász felszerelést. A nagy hullámok, szél és sebesség miatt nem is látunk jó esélyt a halfogásra. Esetleg ma délután újra próbálkozunk.
Az idő továbbra is kellemes, 26 fok, napsütés, a szél hűsítően fúj. Az elmúlt 24 órában megtett távolságunk: 134 tengeri mérföld.
Barbadosig hátralevő távolság: 984 tengeri mérföld. A mai nap során utunk 2/3-ad részéhez érkezünk.

Az aktuális pozíciónk: UTC 12.00: 17-21N; 42-47W
Otthon üdvözlünk mindenkit és ezer puszit küldünk.