Warning: call_user_func_array() expects parameter 1 to be a valid callback, class 'AGPressGraph\manipulator' does not have a method 'httpsCanonicalURL' in /home/norvikin/public_html/wp-includes/class-wp-hook.php on line 286

Kényelmesen indult a napunk, persze a kutyusokat azért korán ki kellett vinni a partra egészségügyi sétára. Késői reggeli után Kati, Norbival és a gyerekekkel elmentek városnézésre és a vacsora asztal megrendelésére. Én vigyáztam a macskánkra.

20180713_144641 20180713_144631

20180713_144544 IMG_1580

Kati ebédre gulyás levest főzött és megszámlálhatatlan mennyiségű palacsintát sütött. Ebben nagy segítség az új főzőlap. Mikor hazaérkeztem a földkerülő túráról, vettünk egy villany rezsót, mondván a kikötőben egyszerűbb használni, mint a gázt. Ez egy olcsó darab volt, nem is vált be, inkább csak párolta az ételt, sütni egyáltalán nem lehetett rajta. Ezt most meguntuk és Jani barátom és Viktor fiunk tanácsára rendeltünk egy két főzőlapos indukciós sütőt az Amazonon. Most nem bíztam a véletlenre a dolgot, megnéztem a teszteket és igyekeztem a legjobbat kiválasztani. Ez egy német márka és nagyon bejött, gyorsabb, mint a gáztűzhelyünk, persze kellettek hozzá új edények, de régiek eléggé leharcoltak voltak ennyi út után.

Délután Norbi a gyerekekkel és a kutyákkal elmentek strandolni, volt egy kis kalandjuk, mert Lali kutya egyből berontott egy szálloda tengertől lekerített részére, Norbert alig tudta kirángatni a vízből.

20180713_144448 20180713_201800

IMG_8497 IMG_8498

IMG_8499 IMG_8500

Nyolcra mentünk vacsorázni az Odussey étterembe, ahol a megrendelt asztalunk várt nagyon szép panorámával, az öböl ölelésében fekvő gyönyörű városkára. Mondanom se kell a gyerekek túlrendelték magukat, így Gergő második fogása egy hatalmas pizza a másnapi reggelink lett.