Warning: call_user_func_array() expects parameter 1 to be a valid callback, class 'AGPressGraph\manipulator' does not have a method 'httpsCanonicalURL' in /home/norvikin/public_html/wp-includes/class-wp-hook.php on line 288

Az éjszaka hátralévő részében már nem volt ehhez mérhető izgalom, kivéve egy váratlan hatalmas hullámot, ami csak előjött a semmiből. Már eléggé lecsendesedett a szél 10 csomóra, és mindenki fellélegzett, hogy csökkent a lotybólódás. Egyszer csak jött a nagyhullám raumból, egészen fel a deckre és mindkét oldalra hatalmasat biccentett a hajó. Tamás a szalonban aludt és lerepült az ágyról. Hajnal három körül jött Tamás és leváltott.

Amikor felébresztett 6 körül, már készülődtünk a kikötéshez East Londonban. Ahogy leállt a szél, jó nagy köd lett, alig láttuk a hajó orrát. A kikötési előkészületek után lassan megközelítettük a kikötőt és rádión bejelentkeztünk. A port controll üdvözölt és engedélyezte a behajózást. Itt a Buffalo river torkolatán van a kikötő és a hídnál kaptak helyett a jachtok. Bólyán állnak úgy, hogy az eleje és a hátulja is bólyához van kötve és így állnak libasorban kb. 4 oszlopban. Mivel a defektes dingit meg Durban-ben kidobtuk, így nem látszott jó ötletnek bólyára állni. Ekkor fedeztünk fel egy helyet a partfalnál egy katamarán mögött. Kiderült, hogy éppen indulóban vannak Durban-be és így mi beálltunk a helyére.

Létrán lehet felmászni a partra. Jobb, mint ha úszni kéne, mert a szennyvíz tisztítás úgy látszik itt nem egy nagy üzlet, ezért nincs is. A "rostos le" a városi szennyvíz csatornákból háborítatlanul omlik a folyóba és a bomló szerves anyag bűze árasztja el a torkolat levegőjét. Így totálisan letettünk arról, hogy a víz alá merülve az orrsugár impellert és a log kereket kitisztítsuk. Cápától ugyan nem kellett tartani, mert ebbe a rostos lébe nem igen jön be egy jobb érzésű cápa, de nekünk is gyorsan elment a kedvünk a merüléstől.
Tamás délután belefogott a motort javítani.

A negatív ágba betett nagyáramú relére gyanakodott és órákra eltűnt a motortérben.

Gyanúja beigazolódott.

Hálisten volt egy tartalék relé. Sőt egy fél hajóra való tartalék anyag van a hajón.Mosolygó arc

Mi Imivel hozzáfogtunk a nyershúsok megfőzéséhez.

A csirke májjal kezdtük. Amikor Imi kitette az asztalra, elindult a máj, úgyhogy lazán a kukában landolt. A darált hús és a bárány megmenekült a kukától, így azokat gyorsan megfőztük.

Bolognai és birkapöri lett belőle.
Chris egész nap rohangászott. Itt lakik East Londonban és ma járt le valamilyen tartozása egy bírósági ügyben. Hosszasan telefonálgatott, majd eltűnt egész napra. Utólag kiderült, hogy akár le is tartoztathatták volna, de erre mégsem került sor! Visszatért a Norvikra. Mosolygó arc

Józsi tollából

3 hozzászólás to “Hajónapló, 2015.02.26, East London, 26-ik nap”

1. NagyAndrea szerint:

Sziasztok!
    Szia apa!!
    Szuper a blog es latom jokat esztek es nem faztok;))
    Mar varom a kovetkezo bejegyzest!;)
    Vigyazz magadra!
    Puszi
    Andi

2. Nagy Andrea szerint:

Sziasztok!
    Szia apa!
    Latom jol vagytok;)Nem vagytok egesek es nem faztok a kepek es a szoveg alapjan.
    Szuper a blog,olvasom minden nap.
    Vigyazz magadra!
    Puszi
    Andi

3. Kasztovszky Iván szerint:

Sziasztok! Gratulálunk az átkeléshez, folyamatosan figyelemmel Kisérjük az eseményeket, és kiváncsian várjük a következő blogot.Jó szelet. Üdv Iván