Warning: call_user_func_array() expects parameter 1 to be a valid callback, class 'AGPressGraph\manipulator' does not have a method 'httpsCanonicalURL' in /home/norvikin/public_html/wp-includes/class-wp-hook.php on line 288

Bár nem vagyok babonás, a 13.-a jó, hogy nem péntekre esik. Jamietől háromkor vettem át az őrséget, nagyon jól haladunk a kedvező 23-24 csomós hátszélben. Kora reggelre várható szélerősödés, ezért nem bántam, hogy én vagyok a soros, ráadásul a hátszelezésben és az egyre hízó hullámokban a hajó már nem is olyan mintha mosógépben lennék, hanem olyan mosógépben, ami egy másik mosógépben van. A kokpitban igaz feküdni most nem lehet, de jól kiékeltem magam és nem röpködök, mint az ágyamon. A szél rövidesen harminc csomóra erősödött és ez délutánig ki is tartott, kicsit északiasodik, így mi is csúszunk délnek a rottáról, de nem sokat. A reggeli rádiózás nem sikerült, csak hangfoszlányokat lehetett hallani, de gondolom hasonló körülmények vannak előttünk 250 mérföldre.
Délelőtt Jamie elég rosszul volt, etette a halakat, azt mondja sokat használta a laptopját és az ugra bugra nem tett jót neki. Én igyekszem sokat pihenni, mert így is minden éjszaka többször riasztanak, de rossz időben le se fekhetek, ezért fitten kell maradnom.
Kora délutánra Jamie jobban lett, ennek egyik jele, hogy levest főzött és délután már a kormányőrséget is vállalt.
A teljesítményünk mindjárt javul, ha van szél és az iránya is jó. A megadottnál megint többet vitorláztunk, mert a vitorlaváltáskor értük el a madagaszkári útpontot és itt harminc fokot fordultunk nyugatnak. Az éjszaka első fele csendesen telt, éjfél felé már túl csendesen is, mert a szél folyamatosan csökken.
Pozíciónk:UTC.:10:00. Lat.:27°20,4’S. Lon.:045°17,4’E. Megtett táv.:149tmf.