Warning: call_user_func_array() expects parameter 1 to be a valid callback, class 'AGPressGraph\manipulator' does not have a method 'httpsCanonicalURL' in /home/norvikin/public_html/wp-includes/class-wp-hook.php on line 286

Szép napsütéses reggelre ébredtünk és bejelentkeztünk a marinába. Ekkor tudtuk meg hogy a bója nem biztonságos ilyen súlyú hajónál, ráadásul estére 40 csomós szelet jósolnak, javasolták álljunk be a marinába. A marina a térképünkön nem is szerepelt, ami még mindig jobb volt, mint Vuda Pointnal, ahol körülbelül 200 méterrel volt a térkép elcsúszva.

A rádión kapott instrukciók szerint a bejárat jobb oldalán baj nélkül bejutottunk a kikötő medencébe. Horgonyt dobva elöl, hátul két farkötéllel álltunk be. (Nincs mooring)

Musket Cove nagyon hangulatos nyaraló hely, rengeteg szolgáltatással, Jani délután elment búvárkodni, Tony holnap kezdi a búvár tanfolyamot, én a helyi sósvízi medencét próbáltam ki.

Raja

Rája

Körülbelül 20 méterre van tőlünk a bár, ahol van lehetőség a hozott húsokat meggrillezni, pénzes grillsütő automatákkal. Itt fogunk ma vacsorázni, reményeink szerint finomat.