Warning: call_user_func_array() expects parameter 1 to be a valid callback, class 'AGPressGraph\manipulator' does not have a method 'httpsCanonicalURL' in /home/norvikin/public_html/wp-includes/class-wp-hook.php on line 286

Reggel a palackvásárlással kezdtük, míg Jani es Tony elmentek a gáztelepre, addig én a tegnap vásárolt csirkecombokat sütöttem le, közben még egy utolsó adagot mostam, kiporszívóztam és felmostam a hajó belsőt, addig a többiek a hajót kívülről tisztították. Mire útra készek lettünk, jócskán délután lett, így igyekeznünk kellett, hogy a csupán 13 mérföldre lévő Musket Cove-ba még világosban elérjünk, mivel ez egy zátonyokkal, korallpadokkal tagolt szigetcsoport. Először motoroztunk, de a szél rövidesen kedvezőre fordult és a 22-24 csomós negyed szélben szilaj vitorlázással érkeztünk a reef bejáratához.

Irany Musket Cove

Irány Musket Cove.

A korallok között motorral manővereztünk, és a nap utolsó sugarainál kötöttünk rá egy bójára a marina bejárata előtt.

Jani szokásosan nagyon be volt indulva, hogy menjünk ki a partra, én csitítottam, soroltam az előttünk álló feladatokat, majd mire mindennel végeztünk, a korom sötétben nem kellett magyaráznom, miért nem érdemes az ismeretlen partra indulni.

Így hajón elköltött vacsora után a megérkezésünket szolid magyar zenékkel ünnepeltük. Idejében lefeküdtünk aludni. A 20 csomó fölötti szél kitartott, ami kellemes klímát biztosított a hajón.