Warning: call_user_func_array() expects parameter 1 to be a valid callback, class 'AGPressGraph\manipulator' does not have a method 'httpsCanonicalURL' in /home/norvikin/public_html/wp-includes/class-wp-hook.php on line 286

Szokásosan későn keltünk, mire indultunk a városba, megint majdnem dél volt. Vettem többféle ragasztót, a piacon viszont volt szerencsénk, mert szinte csak ananászt tudtunk venni. Feltöltöttük az élelmiszerkészleteket a szupermarketben. A kikötőbe vissza egy régi taxival mentünk, közben megálltunk venni helyi rumot és sört, ami reményeink szerint finomabb lesz, mint az előző.

taxi[1]

Délután háromkor felszedtük a horgonyt és elindultunk Vuda marinába.

Viszlat%20Lautoka[1]

A megérkezés izgalmas volt, mert a térkép legalább 200 métert tévedett, szerencsére van internetünk, így műholdképen néztük a bejárat pontos helyét, ami még így is elég ijesztő volt a 25 csomós szélben, a két oldalról megtörő hullámok miatt. A bejárat melletti bárból sokan fényképezték a Norvikot és üdvözöltek minket a hajóstársak.

Vuda%20point[1]

Vuda point.

Első éjszakára az üzemanyag kúthoz tudtunk állni, mivel a recepció már zárva volt. Az estét a közeli bárban töltöttük, jelentős mennyiségű alkoholt fogyasztottunk, többek között a helyi 56%-os rumot.

Bar

Találkoztam azzal az osztrák hajóssal, aki Rarotongán segített a kikötésben. Ő december óta Fidzsin van.

A hajóra visszatérve nem ért véget a móka, közösen megsütöttük a csirkecombokat, és utána Jani fergeteges magyar disco estet rendezett, amit Tony is élvezett.