Warning: call_user_func_array() expects parameter 1 to be a valid callback, class 'AGPressGraph\manipulator' does not have a method 'httpsCanonicalURL' in /home/norvikin/public_html/wp-includes/class-wp-hook.php on line 286

Nápoly 2011

Családommal és Édesanyámmal úgy döntöttünk, hogy meglátogatjuk Édesapámat Nápolyban a hajón, aki már négy hónapja úton volt.

A cél azért esett Nápolyra, mert egyértelmű volt a kiutazás (van reptér és direkt járat Budapestről), valamint nem volt túl messze.

Öten indultunk útnak 2011 Október 7-én. Feleségem Nóra, fiam Gergő, lányom Kinga, Édesanyám Kati, valamint én Norbert.

Az út sima ügy volt. Repülő OK, Nápolyban busszal és metróval értük el a kikötőt, ahol már Édesapám várt minket.

STA_0535

Az első két-három napot Nápolyban töltöttük, megnéztük a várost. Állítólag már nincs annyi szemét mint régebben, de azért Európai szemmel meglepőek voltak a szemétdombok a városban… Egyébként különleges hangulatú hely.

A gyerekek megbarátkoztak a hajós léttel, pillanatok alatt megszokták a hajót. Segédkeztek a főzésben, élvezték a hajós vacsorákat és, hogy emeletes ágyon alszanak felettünk az első kabinban.

Nápoly után Capri szigete felé vettük az irányt a hajóval. Mindenki kivette a részét az utazás közbeni teendőkből.

IMG_0024 IMG_0013

Amikor megérkeztünk, gyönyörű látvány tárult elénk. Capri sziklás parttal rendelkezik, sok barlanggal, átjáróval.

IMG_0058 IMG_0059

Ahogy megérkeztünk, nekiláttunk a vacsora elkészítésének a hajó mindennel felszerelt konyhájában. Kardhal volt a menü, amit feleségem és Édesanyám készített el, különlegesen finomra.

Caprin 4 napot töltöttünk egy kis öbölben horgonyozva. A partra a bocival kellett kimenni.

A naplemente és a napfelkelte az öbölben különleges élmény volt a hajón.

Összességében egy különleges hetet töltöttünk el a hajón a családdal. Ez volt a gyerekek első látogatása a hajón. Sok tapasztalatot és élményt gyűjtöttünk. Végezetül még egy néhány kép az útról.