Warning: call_user_func_array() expects parameter 1 to be a valid callback, class 'AGPressGraph\manipulator' does not have a method 'httpsCanonicalURL' in /home/norvikin/public_html/wp-includes/class-wp-hook.php on line 286

Reggel csináltunk egy gyors készletfeltöltést a Marina super Marketben, ami kb. 60 méterre volt a hajótól. Fél 11-kor indultunk 15-20 csomós szélben. Donnal óriásit vitorláztunk, végre újból egy gyakorlott tengeri vitorlázó partner. Végig krajcoltunk, a Norvik megmutatta,mit tud.

Don 009

Alkonyatkor értünk a reptér melletti horgonyzóhelyre. Viktor gépe este nyolckor jött, így sötétben mentünk ki a dingi dockra. Sajnos rásodródtunk a kövekre és a motor megint beadta az unalmast. Én már a parton vettem észre, hogy elfelejtettem papucsot húzni, így mezítláb sétáltam az öt percre levő reptérig. Viki nagyon sokára jött egy hátizsákkal, a csomagja elveszett. Nem volt ideges, nem először történik vele. Felvettek egy jegyzőkönyvet és közben kiderült a csomag San Juanban maradt, az utolsó géppel küldik, reggel felvehetjük. Don megküzdött az evezőkkel, mire visszaértünk a Norvikra. Szerencse, hogy inkább bóját vettünk, mivel a kevés horgonyzóhely szokásosan az öböl bejáratánál van, lehet sose értünk volna oda. A cokpitban jót beszélgettünk rumpunchozás közben.

Don 036

Vikitől megkaptam a családi ajándékot szülinapomra egy mini iPad minit. Hát erre nem számítottam és teljesen meghatódtam milyen figyelmes gyermekeim vannak, nem kell a laptoppal küzdenem, ha a parton netezni akarok. Ráadásul egy vízmentes tokot is kaptam és teljes Karib és Dél-Amerika térképet, tovább növelve a hajózás biztonságát.Mikor mindenki lefeküdt én még sokáig szórakoztam az újabb játékommal.