Warning: call_user_func_array() expects parameter 1 to be a valid callback, class 'AGPressGraph\manipulator' does not have a method 'httpsCanonicalURL' in /home/norvikin/public_html/wp-includes/class-wp-hook.php on line 286

Reggel kidingiztem a Coustom-Immigration Office-ba intézni a bejelentkezésemet, ami a Ferry dock mellett van.

Don 002

A vámosnak meg kellet mutatnom a hajóm, ami jó messze horgonyzott az öböl végén. Szokásosan gyorsan végeztem, ezután átmentem a marinába helyet rendelni. Elég drága (60$), viszont van hely. Visszamentem a hajóra, felhúztam a horgonyt és rádión bejelentkeztem a dockmesterhez. Mondtam egyedül vagyok, így nagyon jó szél alatti helyet adott, ráadásul ez segédpontonos kikötő, könnyű volt beállni. A dockmesterrel mindjárt összehaverkodtam, mikor mondtam neki, én építettem a hajóm, a szokásos raszta üdvözléssel köszöntött. Meséltem az eddigi utamat és megkérdezte a Fekete tenger tényleg fekete-e.
Igyekeznem kellett a pakolással takarítással, mert este jön Don, holnap pedig Viki.

Don 020

Délután kopogtak az hajón és egy kedves magyar lány Kriszta látogatott meg.Mint kiderült ott lakik, ahol horgonyoztam, észrevette a magyar lobogót, látta mikor bejöttem a marinába és itt megkeresett. Ő itt egy angol családnál dolgozik, tanítja a kisgyereküket. Jót beszélgettünk, már a mólón búcsúztunk, mikor megjött Don, amerikai barátunk. Gyorsan becuccoltunk, rengeteg praktikus ajándékot hozott és nagyon sok kaját. Este meghívott vacsorázni, finom halat ettünk, jó borral. Időben lefeküdtünk, mert holnapra nagy vitorlázást tervezünk.